سرمایه گذاری مطمئن در صنعت برق استان یزد

یکی از معدود زمینه های فعالیت صنعتی اقتصادی سودآور در شرایط فعلی اقتصادی کشور

سرمایه گذاری مطمئن در صنعت برق استان یزد

یکی از معدود زمینه های فعالیت صنعتی اقتصادی سودآور در شرایط فعلی اقتصادی کشور

با مبالغ کم یا زیاد میتوان در صنعت برق کشور سرمایه گذاری کرد و با توجه به خرید تضمینی برق توسط وزارت نیرو از سود سرشار آن بهره مند شد.

بایگانی
  • ۱
  • ۰

روابط عمومی وزارت نیرو: 

وزارت نیرو از زمان ابلاغ سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، همپای سیاستهای کلی نظام برای پیاده سازی اهداف خصوصی سازی تلاش کرده و در بخش برق وزارت نیرو واگذاری نیروگاهها و شرکتهای تحت مالکیت خود را در چند مرحله پیاده سازی کرده است.

با استفاده از ظرفیت ماده 27 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، 35 نیروگاه برای فروش انتخاب شدند، شرایط انتخاب این نیروگاهها به گونه ای بوده است که جذابیت لازم جهت فروش را داشته باشند. این نیروگاه ها از میان نیروگاه های جدید و با ظرفیت بالا انتخاب شده اند.

از این میان نیروگاه گازی شهید زنبق یزد به ظرفیت اسمی 100 مگاوات در مرحله چهارم واگذاری در سال 1391 به شرکت تعاونی کارکنان نیروگاه یزد (تک نیرو) طی قرارداد واگذاری شماره 40/23855 مورخ 3/10/1391 سازمان خصوصی سازی به مبلغ 4،218،154،000 تومان واگذار شد.

قابل توجه است که نیروگاه به صورت قسطی به شرکت تک نیرو واگذار شد و قیمت نهایی آن حدود 17میلیارد تومان گزارش شده است. به عقیده کارشناسان ارزش واقعی نیروگاه بسیار بیشتر از این ارقام می باشد به صورتی که ارزش واقعی چنین نیروگاهی بعلاوه انبار قطعات نایاب و گران قیمت بالغ بر 50 میلیارد تومان برآورد میشود. در حالی که ارزش زمین مرغوب محل استقرار شرکت در این محاسبات نیامده است.

برای مشارکت در این سرمایه گذاری پر سود و شیرین با من تماس بگیرید 09132528075

نمودار رشد سهام شرکت تک نیرو :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی